הדברה במרכז

הדברה במרכז – הסוד להדברה המוצלחת

קניתם בית! איזו התרגשות, שמחה גדולה. עכשיו צריך לחשוב הלאה. על הנושא המרכזי, נושא ההדברה. נושא ההדברה חשוב מאוד בין אם בחודשי הקיץ החמים שאז איזור המרכז שורץ וגדוש בחרקים מכל הסוגים והמינים ובין אם בחודשי החורף שאז ניתן להכין את הבית לקיץ נקי מחרקים. כמו כן, הדברה בחורף היתרון הגדול הוא במחיר הזול יותר.

הדברה במרכז היא הכרחית ממש. כמו שלא תיכנסו לבית בלי לרצף את הרצפה ולחבר את הבית למים וחשמל, כך לא תכנסו לבית בלי לעשות הדברה.

הדברה במרכז חשוב לעשות רק על ידי מדביר מנוסה. אם תתקמצנו ותנסו לחסוך, דעו לכם שתפסידו בגדול. המאמץ לא שווה את זה כיוון שהחרקים לא ייעלמו לחלוטין. הם יחזרו טיפין טיפין ויתרבו לקראת הקיץ המתקרב. אל תתמהמהו. הזמינו עוד היום הדברה מקצועית לביצוע הדברה במרכז.

הדברה במרכז – חמש פעולות שמומלץ לנקוט באופן שוטף לאחר ביצוע הדברה מקצועית

הזמנתם מדביר מקצועי, עשיתם הדברה, כל הכבוד! ועכשיו צריך לדאוג לשימור ההדברה. על מנת שהעמל והכסף שהושקע לא ירד לטמיון בשנייה, אלא יחזיק מעמד לטווח ארוך, מומלץ לנקוט מספר פעולות:

חשוב מאוד לרוקן את פח הזבל לפחות פעם ביום. כמו כן, מאכלים רטובים שזורקים לפח מומלץ לזרוק קודם לשקית קטנה, לקשור אותה היטב ואז להשליך לפח המרכזי בבית. החרקים והזבובים נמשכים בדיוק לשאריות האוכל הרטובות וכאשר אלו מזמינות אותם מהפח האשפה הם באים בשמחה. לכן מומלץ לסגור היטב בשקיות אטומות מאכלים כאלה לפני שמשליכים אותם לפח האשפה.

רצוי להקפיד על שמירת תנאי היגיינה בסיסיים בבית. וזה כולל בתוכו: ניקיון שוטף של השירותים לפחות פעם בשבוע וכן שטיפת הרצפות בבית פעם בשבוע לפחות.

אסור! להשאיר מיני מתיקה פתוחים על השיש כמו סוכריות ללא עטיפה או קופסת סוכר לא סגורה. דבר זה מזמין אליו חרקים כמו אל מגנט.

הדברה במרכז מבצעים רק על ידי טובי המדבירים בארץ. הדברה במרכז עושים בכל תקופה של השנה, הכול הולך. הדברה במרכז היא פעולת מנע שתאפשר לכם איכות חיים גבוהה יותר ונעימה יותר.