פעולות למניעת טרמיטים

הטרמיטים הם זוחלים הנראים כאילו נוצרו מהכלאה בין נמלה ותיקן. הטרמיט ניזון מתאית העץ והוא זורע הרס רב בבתי מגורים, בתי כנסת, בתי מלון ועוד. הדברת טרמיטים חייבת להתבצע מיד כשרואים טרמיט מגיח לו מפינה נסתרת. כמו כן, חשוב מאוד לנקוט במספר שיטות של פעולות למניעת טרמיטים. פעולות אלו יעזרו לנו ולכם למגר את תופעת הטרמיטים אחת ולתמיד איוד בגז להדברה לרהיטים .מומלץ

פעולות למניעת טרמיטים – יעילות ומקצועיות זה שם המשחק!

בנושא של טרמיטים אנו צריכים להבין כי הם לא כמו כל חרק רגיל. ומלך מלכת הטרמיטים מזדווגים אחת לחמישה עשר ימים וכל הזמן נולדים עוד טרמיטים. הטרמיטים חיים במושבות ובקנים של מעל אלף חרקים! הנזק של הטרמיטים הוא עצום וניתן לאמוד אותו באלפי שקלים אם לא יותר. לכן ברגע שזיהינו טרמיט, חייבים לקרוא למדביר מקצועי.
ישנם מספר פעולות למניעת טרמיטים שחשוב להקפיד עליהם בנוסף להדברה והייעוץ המקצועי שכדאי לקחת בנושא. פעולות אלו יעזרו לנו להתמודד עם סוגיית הטרמיטים, להקטין את כמויות הטרמיטים ולמנוע את הופעתם בכלל.
פעולות למניעת טרמיטים מומלצות על ידי כל חברות המדבירים המקצועיים. ברגע שנכנסים לבית חדש, עם חצר או עם גינה חשוב מאוד לבצע פעולות למניעת טרמיטים ולהיות עם אצבע על הדופק בכל הקשור לטרמיטים על מנת שלא נגיע למצבים של אובדן רכוש והפסדים כלכליים.

פעולות למניעת טרמיטים – השיטות הנפוצות
• אם אתם בונים בית חדש, מומלץ להוסיף חיץ בין המשקוף עצמו לרצפה, איזשהו קיר ממתכת שימנע מהטרמיטים לחדור עמוק לתוך השלד של הבית ולהרוס אותו.
• כמו כן, פסולת של עצים זרוקים מושכת אליה את הטרמיטים, מומלץ מאוד להשליך לפח מיד.
• חשוב מאוד לבדוק שחומרי העץ וחול הריצוף המיועד לבניית ביתכם לא נגוע בטרמיטים.
• מומלץ להזריק מתחת לאדמה ובתוך הקירות חומרי הדברה נוגדי טרמיטים בעת שיפוץ או בניית הבית וכך למנוע בעתיד בעיות ממזיקים אלו.

אם יש לכם עוד שאלות בנושא פעולות למניעת הדברת טרמיטים צרו קשר עוד היום עם אבי המדביר  
אבי המדביר הוא בעל ניסיון של שנים וותק המוכיח את עצמו כל פעם מחדש!